Conferència a Carlet sobre optimització de la fertilització en cítrics i caqui amb alternatives tecnològiques

LA UNIO - 03 Jun, 2026

LA UNIÓ organitza a Carlet una conferència tècnica sobre fertilització en cítrics i caqui per a analitzar la situació actual del sector, les necessitats nutricionals dels cultius i les noves alternatives tecnològiques disponibles per a millorar l'eficiència de les explotacions

LA UNIÓ celebrarà el pròxim dijous 11 de juny de 2026, a les 19.00 hores, una conferència tècnica dedicada a la fertilització dels cultius de cítrics i caqui, dos sectors estratègics de l'agricultura valenciana.

La jornada tindrà lloc a la seu de LA UNIÓ a Carlet, situada al carrer Ntra. Senyora de l’Assumpció, 98.

La conferència serà impartida per Salvador Murillo, delegat de Fertinagro Biotech, qui analitzarà la situació actual de la fertilització en estos cultius i presentarà alternatives tecnològiques orientades a millorar l'eficiència en l'ús dels nutrients i la rendibilitat de les explotacions.

Durant la sessió s'abordaran aspectes com:

Estratègies actuals de fertilització en cítrics i caqui.

Necessitats nutricionals dels cultius.

Optimització de l'eficiència dels fertilitzants.

Tecnologies innovadores aplicades a la nutrició vegetal.

Alternatives per a reduir costos i millorar la sostenibilitat productiva.

La jornada està dirigida principalment a llauradors, tècnics agraris i professionals del sector interessats a conéixer eines pràctiques que permeten prendre millors decisions en matèria de fertilització.

Dades de la jornada

📅 Data: Dijous, 11 de juny de 2026

🕖 Hora: 19.00 h

📍 Lloc: Seu de LA UNIÓ a Carlet

📌 Adreça: Ntra. Senyora de l’Assumpció, 98 🗺 Ubicació: https://bit.ly/4vto94l

🎤 Ponent: Salvador Murillo (Fertinagro Biotech)

La participació és gratuïta fins a completar aforament.